Wednesday, December 5, 2007

Membeli-belah Bersama Anak-anak Yatim




Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Batu turut bersama-sama di dalam program 'Membeli-belah Bersama Anak-anak Yatim' anjuran Biro Kebajikan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan di KAMDAR, Mid Valley Megamall.

Lima orang anak-anak yatim yang dipilih (Bahagian Batu) telah diberikan peluang untuk memilih pakaian bagi menyambut kehadiran Syawal yang lalu. Alhamdulillah, walaupun bantuan yang diberikan tidak seberapa, namun senyum tawa mereka menerima pemberian dari pihak Puteri UMNO Wilayah Persekutuan ini, dapat mengurangkan sedikit beban ibu mahupun ayah mereka. "Tangan yang memberi itu lebih baik daripada yang menerima".

Ucapan tahniah dan terima kasih diucapkan kepada Puan Azlinda Rashad, Ketua Pergerakan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan, Puan Leni Abdul Latif, Pengerusi Biro Kebajikan Pergerakan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan dan barisan Exco di atas usaha yang dilakukan.

2 comments:

. said...

tahniah, satu filem yang baik. dapat membakar semangat perjuangan.

Anonymous said...

Bonjour, je voudrais savoir comment partager des images à partir d'autres blogs sur blogspot à tumblr ou facebook ou tout autre site social. thanx!.